Shop Mobile More Submit  Join Login
The Wind Speaks... by BlueGenesis123 The Wind Speaks... by BlueGenesis123
ONG WIND WAKERRR. I haven really played the game before but I like it! The art style looks so good and since my friend LUVs zelda and since HD is coming, why not? About 30 + layers. Textures are nice. Hope you guys like it! Baibai! :D

Toon Link belongs to Legend of Zelda Wind Waker/Nintendo
Add a Comment:
 
:icondunethezangoose:
DuneTheZangoose Featured By Owner Dec 28, 2015  Hobbyist Traditional Artist
This looks great, I totally love it :)

Looks like you've done with water colors :)
Reply
:iconbluegenesis123:
BlueGenesis123 Featured By Owner Dec 29, 2015  Student Digital Artist
Thank you! 
Yeah I was going for a textured, watercolour look so I'm glad I achieved that in this piece hehe! :)
Reply
:icondunethezangoose:
DuneTheZangoose Featured By Owner Dec 30, 2015  Hobbyist Traditional Artist
You are so welcome :)

This piece turned out so amazing, I just can't believe it lol :)

You achieved greatness with this piece i think :)
Reply
:iconkawaiiwonder:
KawaiiWonder Featured By Owner Oct 20, 2015  Hobbyist Filmographer
Oh, I love this!!!! :D
Reply
:iconbluegenesis123:
BlueGenesis123 Featured By Owner Nov 9, 2015  Student Digital Artist
Thank you! :3
Reply
:iconkawaiiwonder:
KawaiiWonder Featured By Owner Nov 9, 2015  Hobbyist Filmographer
UR welcome! :)
Reply
:iconstreamswift:
StreamSwift Featured By Owner Jan 24, 2015
SUCH BEAUTY OUO

It's so gorgeous :iconiloveyouplz:

I love those little islands in the background x3

Awesome art! :D
Reply
:iconbluegenesis123:
BlueGenesis123 Featured By Owner Dec 29, 2015  Student Digital Artist
Haha! Thank you! I'm glad you like it! :)
Reply
:icondenplaysgames:
denplaysgames Featured By Owner Aug 5, 2014  Student General Artist
Beautiful!!~
Reply
:iconkurotorasempai:
Kurotorasempai Featured By Owner Mar 8, 2014  Student Digital Artist
Yay textures~. Very cute and happy, the water is great and the colors on his outfit make me happy. His eyes are kind of unsettling, but still hold a lot of charm.
Reply
:iconbluegenesis123:
BlueGenesis123 Featured By Owner Dec 29, 2015  Student Digital Artist
Textures are so fun omg~ Haha I'm glad this piece makes you happy! Now that I'm looking at the piece, the eyes do seem unsettling but hey! Maybe I'll redraw this one day
Reply
:iconlovemysockhead12:
LoveMySockhead12 Featured By Owner Feb 1, 2014  Hobbyist Digital Artist
The colors are so beautiful! :Please: 
Reply
:iconbluegenesis123:
BlueGenesis123 Featured By Owner Dec 29, 2015  Student Digital Artist
Thank you!
Reply
:iconaubrey486:
aubrey486 Featured By Owner Jan 6, 2014  Hobbyist Digital Artist
LOVE THE COLORING!!!!!!!!
AMAZING!!!!
GREAT!!!!!!
COOL!!!!!!!
SUPER!!!!!!!
SpongeBob (Santa) Patrick (Santa) :happybounce: La la la la Love Clap I am a dummy! :D (Big Grin) :) (Smile) =P (Razz) Heart Hi! Woohooooo! #1 4 out of 5 dentists recommend brushing your teeth! Flirtatious :squee: OMG MOAR POEMS! Boogie! Shuriken! Ninja Battle! Fear the katana! Silentkitty I am PISSED OFF! and....this.......I'm on fire! 
Reply
:iconbluegenesis123:
BlueGenesis123 Featured By Owner Dec 29, 2015  Student Digital Artist
LOL THANK YOUUU!!! OMFG KLOOK AT ALL THOSE EMOJIS HAHA
Reply
:iconsmartcookiex:
SmartcookieX Featured By Owner Nov 2, 2013  Hobbyist Traditional Artist
OMG~
This is so beautiful!!Heart
Those colours.... La la la la 
Isn't Toon Link just so cute~?Meow :3
Reply
:iconmissstory:
MissStory Featured By Owner Oct 30, 2013  Student General Artist
It speaks Italian....
^.^ I really like the vastness of the sea and sky-you did a really good job :D
Reply
:iconoscar-ojisan:
oscar-ojisan Featured By Owner Sep 29, 2013   Artist
amazing :la:
Reply
:iconthejukai:
TheJukai Featured By Owner Sep 28, 2013
Your. Art. is. so. amazing. that. im. running. out. of. things. to say. 0_0
Reply
:iconivykokoszka:
IvyKokoszka Featured By Owner Sep 27, 2013
I love this picture! 
Reply
:iconskysoul25:
skysoul25 Featured By Owner Sep 27, 2013  Student General Artist
:3 Amazing
Reply
:iconbluegenesis123:
BlueGenesis123 Featured By Owner Nov 3, 2015  Student Digital Artist
Thank you~ : )
Reply
:iconskysoul25:
skysoul25 Featured By Owner Nov 3, 2015  Student General Artist
welcome^^
Reply
:iconkrystalfan-2:
krystalfan-2 Featured By Owner Sep 27, 2013  Student Artisan Crafter
ERMAGERSH this is so good! Love the blue tones in it, makes it feel like it's water colour.
So can't wait for this game!
Reply
:iconbluegenesis123:
BlueGenesis123 Featured By Owner Nov 3, 2015  Student Digital Artist
Thank you! Yeah I tried to emphasize the blue tones in the piece. It does have a water colour look to it tbh now that you mention it. THIS GAME IS SO GOOD I CANT
Reply
:iconsilviadevianart:
Silviadevianart Featured By Owner Sep 27, 2013
love it !!! he is sooo sweet <3
Reply
:iconbluegenesis123:
BlueGenesis123 Featured By Owner Nov 3, 2015  Student Digital Artist
Thank you! I know he is gahhh
Reply
:icontelinkfan1:
TeLinkfan1 Featured By Owner Sep 27, 2013  Hobbyist General Artist
Adorable!!that game is really fun and the story and charaters are amazing!!!!!!;-)
Reply
:iconbluegenesis123:
BlueGenesis123 Featured By Owner Nov 3, 2015  Student Digital Artist
Thank you!! Yeah the game is amazing! I Absolutely love the characters too omg they're all so charming haha
Reply
:icontelinkfan1:
TeLinkfan1 Featured By Owner Nov 6, 2015  Hobbyist General Artist
you're welcome!~
haha! indeed they are!~
Reply
:iconixithelegend:
IXITHELEGEND Featured By Owner Sep 26, 2013
This turned out great! And very very blue :D
Btw, it was a GREAT game, and worked out very for the gamecube. I highly suggest playing that or the 3ds remake.
Reply
:iconbluegenesis123:
BlueGenesis123 Featured By Owner Sep 26, 2013  Student Digital Artist
Thanks! I thought most of the game took place in the ocean because of all of the travelling so yeeah, and LOL I want to play it on my 3ds (that would be so awesome!!) but Im asking my friend if I can borrow his copy. :3
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
September 26, 2013
Image Size
842 KB
Resolution
1000×1000
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,235 (1 today)
Favourites
304 (who?)
Comments
32
Downloads
29
×